Visita de la Consellera de Cultura Laura Borràs a l’Arquebisbe i Copríncep

L’Arquebisbe d’Urgell i Copríncep d’Andorra, Mons. Joan-Enric Vives, va rebre la Consellera de Cultura de la Generalitat de Catalunya, Hble. Sra. Laura Borràs, al Palau Episcopal, el dilluns 29 d’octubre.

Durant la trobada, que es va desenvolupar en un to molt cordial, es va parlar del projecte de renovació i ampliació del Museu Diocesà d’Urgell i d’altres temes d’interès mutu, així com de la relació cultural amb el Principat d’Andorra.

A la reunió de treball posterior a l’entrevista van assistir-hi l’Alcalde de La Seu d’Urgell Il.lm Sr. Albert Batalla; el Vicari General Mn. Josep M. Mauri; la Delegada de Patrimoni del Bisbat d’Urgell, Sra. Clara Arbués; el Secretari General del Bisbat, Mn. David Codina; el Director  dels Serveis Territorials de Cultura a Lleida Sr. Josep Borrell; la Delegada del Govern de la Generalitat al Pirineu, Sra. Rosa Amorós; el President del Consell Comarcal de l’Alt Urgell, Il.lm. Sr. Jesús Fierro, i els arquitectes Sr. Àngel Tuset i Sra. Lourdes Espar autors del projecte de remodelació i ampliació del Museu Diocesà d’Urgell.

Després de la trobada la Consellera va poder visitar les instal.lacions de l’Arxiu Capitular d’Urgell, on va admirar algunes de les peces més rellevants i valuoses que allà es guarden i que li va comentar l’Arxiver Capitular, Mn. Benigne Marquès.