Urgell participa en l’Assemblea de Càritas Catalunya

assemblea caritas catalunya 2El Delegat -Mn. Jaume Mayoral- i el Director -Josep Casanova- de Càritas Urgell van partcipar en l’Assemblea General Ordinària de Càritas Catalunya es va dur a terme el 24 de març, sota la presidència de Mons. Lluís Martínez Sistach i la Sra. Carme Borbonès, amb la presència per primera vegada de les Càritas Diocesanes dels 10 bisbats amb seu a Catalunya. Es van incorporar els bisbats de Terrassa i Sant Feliu de Llobregat.

Una reunió on es va tractar la informació que ens han facilitat les comissions d’Immigració, Socio-laboral, i Formació i Voluntariat, aquesta darrera coordinada per Càritas Diocesana d’Urgell. També es va presentar l’informe econòmic del 2013 per la seva aprovació a l’Assemblea. La presidenta de Càritas Catalunya in formà de la darrera reunió del Consell General de Càritas Espanya, que havia tingut lloc aquests darrers dies, el 21 i 22 de març.
Els coordinadors de l’Aplec de l’Esperit que té lloc el proper 7 de juny a Banyoles, informà d’aquest jornada i ens han presentat la proposta de treball del projecte social que volen dur a terme amb els joves de l’Aplec, les Delegacions de Joventut i les Càritas Diocesanes. Un projecte relacionat amb el suport a l’educació d’infants i adolescents.

A la tarda, el Director, Josep Casanova, va participar a la reunió del Patronat CECAS, el servei de l’Església de Catalunya per donar suport a les persones amb drogodependències.

assemblea caritas catalunya1