Reunió de les Comissions Interdiocesanes de Litúrgia i de Música

Dilluns dia 18 de maig va tenir lloc a Barcelona, a la seu de la Conferència Episcopal Tarraconense, la reunió ordinària de la Comissió Interdiocesana de Litúrgia (CIL) presidida per Mons. Joan-Enric Vives, i el Coordinador Mn. Joan Baburés. S’hi va tractar de la revisió del IV Congrés de Litúrgia de Montserrat, la presentació de la Liturgia de les Hores a la Congregació per al Culte diví i la disciplina dels sagraments, i es va iniciar la revisió del que resta per fer del Missal Romà en la seva tercera edició en català, amb les últimes aportacions a provades per la Santa Seu.
A la tarda del mateix dia, i a la mateixa seu, va tenir lloc la reunió de la Comissió Interdiocesana de Música (CIM) que està ultimant l’edició segona del Cantoral litúrgic bàsic, i la seva presentació que tindrà lloc a Tarragona el proper 20 de juny.