Reunió dels Arxiprestos de la Diòcesi

El dia 17 de febrer a la Residència del Santuari del Sant Crist de Balaguer i presidits per l’Arquebisbe d’Urgell va tenir lloc la reunió dels 8 Arxiprestos de la Diòcesi i el Consell episcopal.

Van poder tractar diversos temes entre els quals: la síntesi que la Vicaria general i la Delegació de Família i Vida ha realitzat sobre l’enquesta preparatòria del Sínode de la Família del proper octubre que properament ha de ser enviada a la Conferència Episcopal Espanyola i que ha estat treballada a diverses parròquies i delegacions del Bisbat; també la difusió de la Trobada de sacerdots que convoca el Secretariat Interdiocesà de Catequesi (SIC) per al proper mes de març; així com temes de seguretat de les nostres esglésies, protocol·lizació dels testaments davant rector, el pelegrinatge dels preveres al sepulcre de St. Tomàs d’Aquino a Tolosa, i la preparació diocesana de la propera Visita ad limina dels Bisbes d’Espanya.