Reunió conjunta de les Comissions Interdiocesanes de Litúrgia i de Música a La Seu d’Urgell

bis_016

El dia 11 de juliol es van reunir a La Seu d’Urgell les Comissions Interdiocesanes de Litúrgia i de Música de la Conferència Episcopal Tarraconense, sota la presidència de l’Arquebisbe Joan-Enric Vives i amb el coordinador Mn. Joan Baburés. Van celebrar l’Eucaristia a la Catedral de Sta. Maria i van girar una breu visita a la Catedral, per posteriorment celebrar la reunió de treball a la Residència de les RR. de la Sda. Família d’Urgell, on també hi van dinar.

Entre les qüestions tractades van continuar la preparació de l’Any de la fe des de la perspectiva dels subsidis litúrgics, així com la Litúrgia de les Hores, l’enquesta sobre la Música a les celebracions i la possibilitat de reeditar el Cantoral Bàsic.
bis_005bis_008bis_018bis_020bis_021