Jornada de Formació sobre l’eutanàsia a Balaguer

El propassat dia 19 de febrer, Mn. Xavier Sobrevia, metge i delegat diocesà de la pastoral de la salut del Bisbat de Sant Feliu de Llobregat, va pronunciar les dues conferències de la 16 jornada formativa de la pastoral de la salut del Bisbat d’ Urgell. La Trobada es va celebrar a la casa d’ Espiritualitat del Sant Crist de Balaguer.
Les dues conferències van tractar el tema de l’Eutanasia, les cures paliatives i el Testament Vital. Uns temes de màxima actualitat que Mn. Sobrevia, amb un llenguatge entenedor, va saber exposar.
A la trobada hi van participar una quarentena llarga de membres de la pastoral de la salut del Bisbat d’Urgell i de l’Hospitalitat Diocesana de la Mare de Déu de Lourdes del Bisbat d’Urgell.
La propera trobada organitzada per la Delegació diocesana de la Pastoral de la Salut del Bisbat d’Urgell serà la celebració de la Pasqual del malalt, el dia 21 de maig, vigília del sisè Diumenge de pasqua, al Principat d’Andorra.