Els més petits amb el cor més gran

dsc04659El dissabte 22 de febrer va tenir lloc a la Sala dels Dolors de la Parròquia de Santa Maria de Ponts, un petit concert, amb un seguit de peces musicals, acompanyades per un violí, un acordió, dos violoncels i un piano. Fins aquí una notícia més d’un concert, dels molts que es fan a casa nostra, però aquest concert era molt especial, ja que la idea va sortir d’un grupet de nenes de 8 anys, l’Anna, l’Aran, la Berta, la Joana i l’Anna que volien fer un gest per ajudar a d’altres infants necessitats. Parlant amb els seus mestres de l’Escola de Música de Ponts i els seus pares van organitzar aquest concert solidari, en benefici dels projectes d’infants i adolescents de Càritas Parroquial.

La sala parroquial es va omplir de gent que amb el seu donatiu van ajudar aquells infants que viuen en la pobresa. Les joves intèrprets van rebre els aplaudiments i les felicitacions dels presents i en acabar van compartir coca i xocolata desfeta amb tots els assistents. Un signe joiós que els valors solidaris estan presents en el món dels més menuts.

dsc04662dsc04686dsc04694dsc04716