El Museu Diocesà obre un calendari d’Advent virtual durant el mes de desembre

El Museu Diocesà d’Urgell ha preparat un Calendari d’Advent virtual que donarà a conèixer peces del Museu i del Conjunt Catedralici i al qual s’hi podrà accedir a través de les xarxes socials, on serà difós cada dia.

Des del dia 1 de desembre i fins el dia 24, en un trajecte de divulgació del patrimoni, el Museu Diocesà ha proposat a les persones de la comarca de l’Alt Urgell i d’arreu, obrir les caselles que corresponen al dia en curs per descobrir una imatge del patrimoni del Museu i una història o anècdota que s’hi refereixin. Es podrà seguir a través de Twitter, faceboock o bé Instagram.

Aquest és un projecte més dels que el Museu ha posat en funcionament en els darrers temps per a acostar al públic les obres d’art del Conjunt Catedralici, com l’activitat “Busca-busca” per a infants i famílies, l’ Emocionari Literari”, o les visites guiades.