Nomenaments del Bisbat d’Urgell

L’Arquebisbe-bisbe d’Urgell Mons. Joan-Enric Vives i Sicília, amb data 7 de juliol de 2024, festa de Sant Ot, Bisbe d’Urgell, ha signat els següents nomenaments per a la Diòcesi d’Urgell.

La presa de possessió es farà en temps oportú, segons convingui en cada cas.

NOMENAMENTS PARROQUIALS :

• M.I. Mn. Antoni Elvira i Gorgorió; Rector de la Parròquia de St. Pere Màrtir d’Escaldes-Engordany.
  • Mn. Àlex Vargas Moncada, Rector de la Parròquia de Sta. Eulàlia de Mèrida d’Encamp
  • Mn. Josep Eliüd Arias Pimentel, Rector de les Parròquies de la M. de Déu Assumpta de Bellvís; St. Joan Baptista d’El Poal; St. Antoni d’Els Arcs i St. Miquel de Vallfogona de Balaguer.
  • Mn. Antoni Ballester i Díaz, Rector de les Parròquies de la M. de Déu de Ribera de La Pobla de Segur; St. Fructuós d’Aramunt; la M. de Déu de Gràcia de Senterada; St. Andreu d’Astell; St. Vicenç de Cabdella; St. Julià d’Espui; la M. de Déu del Boix de Mont-rós; la Purificació d’Oveix; Sta. Maria de La Plana; St. Feliu de La Pobleta de Bellveí; St. Feliu de Sarroca de Bellera i St. Martí de La Torre de Cabdella.
  • Mn. Cristián Benito Casamitjana i Aguilera, Rector de les Parròquies de la M. de Déu Assumpta d’Artesa de Segre; St. Salvador d’Alentorn; la M. de Déu Assumpta d’Anya; St. Miquel de Colldelrat; St. Josep de Foradada; la M. de Déu Assumpta de Montsonís-Salgar; St. Miquel de Rubió; la M. de Déu Assumpta de Seró; St. Pere de Tudela; la M. de Déu Assumpta de Vernet i St. Climent de Vilves.
  • Mn. Gilbert Bea Bisa, Diaca Adscrit a la Parròquia de St. Jaume de Bellver de Cerdanya i a les que té confiades Mn. Gabriel Casanovas i Vila.
  • Mn. Edinson-Josep Salas Guerra, Diaca Adscrit a la Parròquia de la M. de Déu de Valldeflors de Tremp i a les que té confiades Mn. Alfons Velásquez Castañeda.

NOMENAMENTS NO PARROQUIALS :

• Mn. Jaume Mayoral i Martí, Delegat diocesà de catequesi i Encarregat del Catecumenat.
  • Mn. Àlex Vargas Moncada, Delegat diocesà de Joventut, Jutge diocesà del Tribunal Eclesiàstic i Vicesecretari general del Bisbat d’Urgell.
  • Sra. Anna Maria Villas i Balasch, Presidenta de Càritas Andorrana.
  • Mn. Josep Chisvert Villena, Consiliari de Càritas Andorrana.

Jubilació canònica :

• El Sr. Arquebisbe ha acceptat la jubilació canònica de Mn. Jaume Soy i Amargant  fins ara Rector de la Parròquia de St. Pere Màrtir d’Escaldes-Engordany.

La Seu d’Urgell, 7 de juliol de 2024, festa de St. Ot, bisbe d’Urgell