Inici de la Campanya de Mans Unides

Des del divendres dia 6 de febrer fins el diumenge dia 8 el missioner combonnia Dario Balula Chaves el qual ha treballat 27 anys a l’Àfrica a Zambia i Malawi ha visitat diferents llocs del nostre Bisbat per donar suport a l’inici de la Campanya LVI de Mans Unides, el seu recorregut ha estat el següent:

Divendres dia 6 a Guissona va fer diferents xerrades a l’escola de les Dominiques de l’Anunciata al matí als quatre cursos de l’ESO i a la tarda als alumnes de 6è de Primària. A l’IES també va fer la presentació als alumnes de 4art d’ESO.

A les 19h va fer-se present a l’Eucaristia de la Parròquia convidat per Mn. Ramon Balagué per donar testimoni de la seva estada a l’Àfrica i a les 20,30 va compartir una estona amb la comunitat parroquial. Va ser una trobada distesa i molt profitosa.

Dissabte a la tarda va participar a la missa d’infants de la Parròquia del Sagrat Cor de Balaguer, els infants es van mostrar molt interessats amb les seves explicacions i després va tenir una trobada amb l’equip parroquial de Mans Unides.

Diumenge a les 10h del matí va acompanyar a Mossèn Pau Vidal a l’Eucaristia del Santuari del Sant Crist de Balaguer, fent una prèdica molt emocionant i vivencial.

Tot seguit va anar a Agramunt on Mossèn Uriel rector de la parròquia el va convidar a compartir les seves vivències amb la comunitat, durant la celebració de l’Eucaristia. Allà s’hi van fer presents voluntàries de La Fuliola, Tornabous i Castellserà per saludar-lo i escoltar la seva experiència.

Una vegada més aquesta experiència ha estat molt reeixida, per tots els llocs on ha pogut compartir les seves vivències, no cal dir que ell ens ha dit que ha trobat aquesta experiència molt enriquidora. Tenim la sort que al ser un Bisbat petit pot ser molt a prop de les persones i això sempre te molt bon resultat.

img 1581img 1588img 1592img 1597img 1601img 1612