Comença a caminar l'»Escola Diocesana de Formació Permanent d’Urgell»

imgp2953Dissabte dia 10 de març a la Casa d’espiritualitat del Sant Crist de Balaguer va iniciar les seves activitats l’Escola Diocesana de Formació Permanent d’Urgell, sota la presidència de l’Arquebisbe d’Urgell i amb la direcció de Mn. Antoni Elvira.

Hi van assistir a la sessió inicial 24 alumnes, a més dels Mossens Pujol, Mateo, Sàrries i Vidal.

La pregària de Laudes i la presentació de l’Escola per part de l’Arquebisbe i de Mn. Elvira van centrar la Jornada. També Mn. Vidal donà les claus de referència del Santuari del Sant Crist de Balaguer, i Mn. Sàrries explicà com serà el primer mòdul d’aquest quatrimestre amb la Introducció a la Bíblia i a l’Antic Testament.

Compartir
La visita pastoral a la Parroquia de Escaldes-Engordany
d’Amic e Amat
La visita pastoral a la Parroquia de Escaldes-Engordany
Queridos diocesanos,
querida Iglesia de Urgell,
queridos fieles de Escaldes-Engordany,

Os saludo a vosotros, los que, santificados por Dios y Salvador nuestro Jesucristo, habéis tenido la suerte de una fe tan preciosa como la nuestra. Que el conocimiento
next arrow
previous arrow

Últimas Noticias

Agenda