Visita dels Escolapis en formació a La Seu d’Urgell

El dia 6 de juliol un grup d’uns 40 joves religiosos de la Congregació dels Pares Escolapis de St. Josep Calassanç i que estan en camí de fer la seva professió solemne van visitar La Seu d’Urgell en el seu pelegrinatge pels espais on va viure i va treballar Sant Josep Calassanç, el seu fundador.

Anaven acompanyats pel P. Aniol Noguera. Van ser rebuts pel Vicari General i Rector de la Parròquia de St. Ot, Mn. Ignasi Navarri, i van poder visitar la Catedral de Santa Maria d’Urgell, el Museu diocesà i l’Arxiu diocesà.

A l’Arxiu van ser rebuts per l’Arxiver Capitular, Mn. Benigne Marquès, que els mostrà alguns dels principals documents vinculats amb el seu fundador.

Aquest és el primer grup dels dos que visitaran La Seu d’Urgell en la Ruta Calassància en aquest 2022. Els joves religiosos són de l’Índia, Filipines, Indonèsia, Bielorússia, Cuba, Mèxic, Estats Units, Polònia, Hongria, Senegal, Camerun, Costa d’Ivori, Argentina i Xile.