Visita del Bisbe Auxiliar de Puebla de los Ángeles (Mèxic)

El dia 22 d’abril l’Arquebisbe d’Urgell Mons. Joan-Enric Vives va rebre al Palau episcopal de La Seu d’Urgell la visita del Bisbe auxiliar de l’Arxidiòcesi de Puebla de los Ángeles (Mèxic), Mons. Francisco Javier Martínez Castillo, acompanyat del Rector del Seminari de Puebla, P. Marco Antonio González Bañuelos i del Delegat de Mitjans P. Sergio Galindo, així com del prevere P. Vicente Díaz, que actualment col·labora amb la Parròquia de Sta. Maria de Guissona i estudia Sagrada Litúrgia a Barcelona.

Mons. Vives pogué compartir un diàleg fratern amb el Bisbe Martínez i interessar-se per la situació de l’Arxidiòcesi de Puebla així com donar-li records per a l’Arquebisbe de Puebla de los Àngeles, Mons. Víctor Sánchez Espinosa, a qui els uneix una bonica amistat.

Compartiren un dinar de germanor al Seminari diocesà d’Urgell i a la tarda els pogué girar una visita a la Catedral de Sta. Maria d’Urgell acompanyats del Vicari General d’Urgell, Mons. Josep M. Mauri i el Secretari general Mn. David Codina.

El Sr. Bisbe auxiliar està realitzant una Visita a tots els seus sacerdots diocesans que cursen estudis i formació a l’estranger, com és el cas del P. Vicente Díaz i conèixer la missió que van desenrotllant.