Trobada de les Càritas transfrontereres del Pirineu

El dimarts 24 de setembre, es van reunir al centre Sant Ot de La Seu d’Urgell, els equips directius de Càritas Diocesana d’Urgell, Càritas Nacional d’Andorra i Càritas Aude-Rousselló i Pirineus Orientals.

Aquesta trobada va servir perquè les Càrites coneguessin els projectes les unes de les altres i per fer un intercanvi d’opinions. A més es va fer el plantejament de futures col·laboracions.

També es va realitzarr una visita a la botiga d’Encants Grapats i la seva nau on es porten a terme el servei de punt de recollida, bugaderia i servei de préstec de vaixelles, on es van explicar in situ els diferents serveis que l’empresa d’Inserció de Càritas diocesana d’Urgell oferia.

Amb una pregària conjunta a l’església de la Sagrada Familia de La Seu, es va finalitzar la jornada amb un dinar de germanor.