Urgell assisteix a l’Assemblea General Càritas Catalunya

20140616 120941Dilluns 16 de juny a les 10 del matí ha tingut lloc a Barcelona l’Assemblea General ordinària de Càritas Catalunya, amb l’assistència dels representants de les deu Càritas diocesanes de la CET. La reunió ha estat presidida per la Sra. Carme Borbonés, i per part del Bisbat d’Urgell han assistit el Director i el Delegat Episcopal de Càritas.

En l’ordre del dia s’ha presentat el projecte de les Jornades de Trobada i Formació que tindrà lloc el 3 i 4 d’octubre a Girona i que s’adreça als voluntaris i voluntàries de les càritas catalanes, amb el títol “aprèn, comparteix i conviu”. S’ha informat de la proposta de l’activitat i s’ha fet una valoració del projecte per part dels assistents.
Després com altres vegades s’ha fet una roda informativa de les Comissions de Treball, més exactament de les comissions d’immigració, laboral i la de formació i voluntariat, aquesta darrera coordinada des de Càritas Diocesana d’Urgell. També s’ha fet un seguit d’informacions de temes generals que afecten a Càritas: Llei de la Transparència; conveni de Formació amb el Departament de Salut; conveni amb el CECAS i un conveni de col.laboració amb el Departament de Justícia de la Generalitat.

20140616 120959