Trobada Interdiocesana de Vida Consagrada al Santuari de Talló

dsc0473146 religosos i religioses de les diòcesi d’Urgell i de Solsona s’han reunit el dissabte 26 d’abril a la Trobada Interdiocesana de Vida Consagrada, que s’ha celebrat al Santuari de la Mare de Déu de Talló. L’acte central ha estat la celebració eucarística presidida per Mons. Joan-Enric Vives, concelebrada pel Vicari General de Solsona, Mn. Joan F. Casals, el Delegat de Vida Consagrada d’Urgell, i Mn. Jaume Vila, a més del Secretari General d’Urgell Mn. David Codina.

La jornada va començar al matí amb la benvinguda a la Residència de la Sagrada Família, a La Seu d’Urgell i la pregària de Laudes a la capella de la beata Anna M. Janer. Després es va marxar al Santuari de Talló. Allà van ser rebuts per l’Arquebisbe d’Urgell, Mons. Vives, i el grup va dur a terme una visita guiada per la magnífica església. Aquesta església va ser declarada bé d’interès cultural l’any 1993 i conserva alguns elements que mostren el seu antic esplendor.

Després de las celebració eucarística al Santuari es va fer un dinar de germanor, i va acabar el dia amb la pregària de Vespres a la capella de la Immaculada de Tartera.

img-20140426-wa0003img-20140426-wa0001