Trobada de les Verges consagrades de Catalunya

El dia 8 d’octubre, les Verges Consagrades de Catalunya i Balears es van reunir al Centre Salesià Martí-Codolar, acompanyades pel Delegat Diocesà de Vida Consagrada de Barcelona, el salesià Joan Josep Moré. Hi van assistir Cristina Ribot d’Urgell, i Josefina Riera, encara en procés de formació.

En un ambient de germanor, les Verges Consagrades van iniciar la trobada amb una pregària i continuaren amb una formació sobre els sagraments. En aquesta ocasió la formació fou sobre el sagrament de la Unció dels Malalts i l’acompanyament espiritual i religiós als malalts. Va seguir amb la celebració de l’Eucaristia i va finalitzar compartint el dinar i una estona de convivència fraterna.

Aquesta forma de Vida Consagrada tan antiga es manté viva, vigent i renovada, gràcies a la presència constant de noves candidates a entregar la seva vida al Senyor en aquest carisma arrelat a l‘Església diocesana.

En aquesta reunió el Delegat va comunicar la possibilitat d’acollir a Barcelona la Trobada Nacional de Verges Consagrades de l’any 2024. Les Verges Consagrades agraeixen molt la possibilitat de celebrar aquestes trobades, que són una ocasió per revifar el seu compromís apostòlic al servei de l’Església enmig del món.