Trobada amb els preveres dels Arxiprestats d’Alt Urgell i Núria-Cerdanya

El dia 29 d’abril l’Arquebisbe d’Urgell Mons. Joan-Enric Vives va tenir una trobada amb tots preveres dels dos Arxiprestats d’Alt Urgell i Núria-Cerdanya al Seminari diocesà d’Urgell. L’acompanyaven els respectius Arxiprestos Mn. Xavier Parés i Mn. Pere Morales.

Després de la pregària inicial, l’Arquebisbe Joan-Enric va voler escoltar de primera mà la veu i reflexions dels preveres urgellencs que treballen pastoralment en aquests 2 Arxiprestats. En una bonica simfonia els preveres van poder anar comentant fraternalment allò que els sosté i els dóna esperança en el seu ministeri presbiteral, mentre l’Arquebisbe Joan-Enric els escoltava i hi feia algun comentari espiritual o pastoral. Van destacar com l’exercici de la caritat pastoral enmig del Poble de Déu és un estímul per a cadascú d’ells així com cuidar la vida espiritual a través dels sagraments i de la Litúrgia de les Hores.

Un dinar compartit amb els preveres a la mateixa residència del Seminari diocesà va cloure la joiosa trobada pasqual.