Trobada amb els Directors de les Escoles catòliques de la Diòcesi

Trobada amb els Directors de les Escoles catòliques de la DiòcesiEl 26 de novembre al migdia, l’Arquebisbe d’Urgell s’ha reunit a la Casa del Bisbat amb els Directors titulars, Directors pedagògics i Coordinadors de pastoral de les escoles catòliques del Bisbat d’Urgell. Mons. Vives estava acompanyat pel Vicari Episcopal per a l’Acció Pastoral, Mn. Antoni Elvira, i pels Delegats diocesans d’Ensenyament, Mn. Pepe Chisvert, i de Joventut, Lluís Plana.

Després de la pregària inicial s’ha passat a tracta de la relació entre escola, Parròquia i família, i en un repàs de la situació docent a les escoles catòliques en general, amb especial atenció a les dificultats del dia a dia que requereixen una resolució més immediata.

També s’ha fet un repàs de les activitats diocesanes que poden ser d’ajuda i interès per a la tasca educativa dels centres escolars, i s’ha fet balanç d’iniciatives recents de les Delegacions d’Ensenyament i Joventut, com ara la II Setmana de Cinema Espiritual, que ha tingut un èxit molt notable, o el treball amb els grups TXt que es promou des de la Delegació de Joventut. També s’ha informat d’alguns esdeveniments previstos per a l’any vinent, com ara l’Aplec de l’Esperit, que se celebrarà el 7 de juny a Banyoles; i la segona edició del Canòlich Music, programada per al 18 d’octubre a Sant Julià de Lòria.

Trobada amb els Directors de les Escoles catòliques de la Diòcesi