Reunió del plenari de la Delegació pastoral de Joventut

Al Santuari del Sant Crist de Balaguer va tenir lloc el dia 31 de gener, festa de St. Joan Bosco, la reunió del Plenari de la Delegació diocesana de Pastoral de Joventut d’Urgell, que va comptar amb la presència de l’Arquebisbe Joan Enric i el Delegat diocesà Sr. Lluís Plana. Havien signat la convocatòria el Subdelegat Mn. Gabriel Casanovas i la Coordinadora Sra. M. Carme Girart.

Amb molta alegria i amistat van celebrar la presència del Delegat, que està vivint amb serenor la malaltia, i van reflexionar sobre la marxa dels diversos àmbits de la Delegació.

L’Arquebisbe va motivar la reunió recordant l’empenta que el Papa Francesc hi ha donat amb l’exhortació podtsinodal “Crist viu”, i també els va parlar del Congrés sobre els Laics de la CEE a Madrid. Van repassar el treball fet a l’estiu i durant el primer semestre del curs: el festival de música juvenil a St. Julià de Lòria (Andorra), la trobada de Taizè per Any Nou a Breslau (Polònia), el moment dels molts grups de joves Txt, els universitaris i el treball en els esplais i colònies de la FEMN i l’escoltisme, així com les cases de colònies com AINA i la proposta vocacional a tots. I van repassar les activitats properes.

L’endemà dia 1 de febrer van continuar reunits a Balaguer els responsables dels grups Txt per programar les activitats i la reflexió del segon semestre del curs.