Reunió del Consell Pastoral Diocesà

Reunió del Consell Pastoral DiocesàEl dia 26 d’octubre l’Arquebisbe d’Urgell va presidir la reunió ordinària del Consell Pastoral Diocesà d’Urgell a la Casa del Bisbat, de La Seu d’Urgell. Excusà la seva assistència el Secretari Adolf Tugues que participava en el pelegrinatge diocesà a Terra Santa. Aquesta reunió serà la darrera d’aquest Consell abans de la seva renovació després de quatre anys.

Van tractar la revisió del treball del quadrienni del Consell, l’Any de la Fe, les beatificacions dels màrtirs del segle XX a Espanya, entre els quals n’hi ha 10 fills del Bisbat, l’Escola diocesana de Formació permanent i les prioritats del treball pastoral diocesà. També altres informacions sobre els nous Delegats diocesans, les properes ordenacions de dos diaques, el Mapa de les Diòcesis de la Conferència Episcopal Tarraconense i el pròxim Recés d’Advent per als laics a Balaguer.