Reunió del Consell Pastoral Diocesà

talltorta_009

A la Casa del Bisbat de La Seu d’Urgell es va reunir el dissabte dia 16 de juny el Consell Pastoral Diocesà, en sessió ordinària, presidit per l’Arquebisbe d’Urgell i pel Secretari del Consell Sr. Adolf Tugues.

Van tractar les qüestions de l’Ordre del dia sobre els temes del Congrés Mundial de la Família celebrat a Milà que va exposar Mn. Ignasi Navarri, de l’Escola Diocesana de Formació permanent presentada l’avaluació d’aquest curs pel diaca Mn. Josep Montoya, les propostes per a l’Any de la Fe i la nova evangelització a càrrec de Mn. Ignasi Navarri, amb la proposta de creació d’una Comissió preparatòria, i la informació sobre l’impost de l’IBI i l’Església Catòlica, que ha presentat la Sra. Concepció García Moyano. A més es van donar les informacions dels actes propers a la Diòcesi, i es van presentar els precs i preguntes que els Consellers han desitjat formular.
talltorta_007talltorta_008talltorta_010