Reunió del Consell Diocesà de Càritas d’Urgell

consell_250212__4_

Dissabte dia 25 de febrer va tenir lloc la 33ª reunió del Consell Diocesà de Càritas d’Urgell, màxim òrgan de decisions, sota la presidència de l’Arquebisbe Joan Enric Vives i dirigit pel Director de Càritas Diocesana Sr. Josep Casanova. Hi van assistir la totalitat dels membres del Consell.
Van rebre molta informació sobre les activitats realitzades durant l’any 2011, i fou aprovat l’estat de comptes de Càritas Diocesana, que necessàriament busca donar resposta a les nombroses necessitats que la crisi econòmica posa de manifest en persones que en un tant per cent elevat acuden a Càritas per a poder rebre ajut i suport.

També van prendre decisions sobre un llegat testamentari i van poder comunicar-se les novetats que afecten a Càritas com ara la propera Marató de TV3 contra la pobresa o la trobada de voluntaris de Càritas a Catalunya el proper 20 d’octubre. En acabar la reunió, la majoria dels assistents van compartir un dinar de germanor.
consell_250212consell_250212__3_consell_250212__2_