Reunió de Vida Creixent i nou Coordinador

El dia 22 de febrer de 2023 es va reunir la comissió permanent del Moviment “Vida Creixent” del Bisbat d’Urgell, amb l’assistència de la Presidenta diocesana Sra. M. Carme Ribes, el Consiliari Mn. Jordi Vásquez i els representants dels diferents moviments parroquials de la Diòcesi.

Es començà la reunió amb una pregària de tots els assistents. Seguidament Mn. Jordi informà, junt a la Coordinadora Sra. M. Carme Ribes, que acabant el termini del seu nomenament ella vol posar fi per raons personals al servei que ha desenvolupat dins el moviment “Vida Creixent” des de l’any 2008. Els membres de la Comissió van voler agrair ben sincerament la dedicació i servei que la Sra. Ribes ha dut a terme al llarg de tots aquests anys al servei del moviment i li van desitjar els millors encerts.

A continuació els membres van deliberar sobre la persona que la podria substituir com a “Presidenta-Coordinadora” i van suggerir una sèrie de candidats al Sr. Arquebisbe essent finalment designat el Sr. Mariano Carbonell Perpinyà, d’Organyà.

El següent punt de l’ordre del dia fou la Trobada Diocesana de Vida Creixent que es va acordar que fos el dia 7 de juny al Seminari diocesà de La Seu d’Urgell amb visites al Museu diocesà d’Urgell i al conjunt Catedralici.

Es va comentar les dificultats que la pandèmia ha generat perquè alguns dels grups es poguessin trobar però ara, que la situació sanitària ha millorat, s’enviarà una carta als Rectors de les Parròquies amb la proposta d’intentar reanimar les trobades o crear-ne de noves.