Reunió de Vida Creixent

El dia 2 d’octubre a la Casa del Bisbat de La Seu d’Urgell va tenir la primera jornada formativa del curs 2019-2020 del Moviment “Vida Creixent” del Bisbat d’Urgell. La trobada fou presidida per la Presidenta del Moviment Diocesà, Sra. Maria del Carme Ribes, i per Mn. Manuel Pal i Mn. Josep Mª Aresté, Consiliari i Viceconsiliari, respectivament. També hi van assistir la Gna. Visitación Lorenzo, S.F;  i les Sres. Núria Obach; Mª.Angels Carbonell; Maria Armengol; Victòria Canut; Pepita Montaña; Rosa Nadal; Teresa Cabanes.

La reunió es  va iniciar amb la pregària inicial per posar-se a la presència de Déu i intentar viure aquest diàleg amb el nostre interior sabent que Déu ens estima incondicionalment.

Després d’algunes informacions importants vam repassar els diferents grups del moviment del nostre Bisbat que compartiran amb nosaltres la celebració de la 14ª Trobada Diocesana de Vida Creixent a Agramunt  el proper dimarts dia 8 d’octubre.

Entre altres temes que es tractaren es comentà la possibilitat que 15ª Trobada diocesana de Vida Creixent pogués celebrar-se al Santuari-Basílica de la Mare de Déu de Núria, Patrona del Bisbat.

Vàrem donar per finalitzada la reunió amb una pregària final i amb la il·lusió de retrobar-nos el proper dia 8 d’octubre a Agramunt.