Reunió de les Comissions Interdiocesanes de Litúrgia i Música

El dia 18 de març a la seu de la Conferència Episcopal Tarraconense de Barcelona, l’arquebisbe Vives va presidir les reunions al matí de la Comissió Interdiocesana de Litúrgia i a la tarda de la Comissió de Música de la Tarraconense.

La Comissió de Litúrgia continuà els treballs de revisió de la Litúrgia de les Hores i rebé informació de les reunions dels Bisbes de Catalunya amb la Congregació per al Culte Diví i la disciplina dels sagraments, durant la Visita ad limina dels Bisbes, de primers de març. També reberen informació de les decisions preses a la Plenària de la Conferència Episcopal Espanyola de la setmana anterior, amb l’aprovació de la petició que en el Calendari de les Diòcesis d’Espanya figuri la memòria obligatòria de la M. de Déu de la Mercè el 24 de setembre.

La Comissió de Música ultimà l’edició de la segona edició del Cantoral Bàsic de la Tarraconense, i la seva presentació als diversos Bisbats de Catalunya.