Reunió de les Comissions Interdiocesanes de Litúrgia i de Música

El dia 29 de gener al matí va tenir lloc la reunió de la Comissió Interdiocesana de Litúrgia (CIL) de la Conferència Episcopal Tarraconense, que aplega els Delegats diocesans de Litúrgia de la Tarraconense, i que presideix l’Arquebisbe Joan-Enric Vives, amb la coordinació de Mn. Joan Baburés, delegat diocesà de Girona.

Van tractar sobretot de la definitiva revisió del que serà el volum primer de la Litúrgia de les Hores, per al temps d’Advent, Nadal i Epifania, que va quedar enllestit per dur a l’aprovació dels Bisbes de la CET.

A la tarda del mateix dia 29 va tenir lloc la reunió de la Comissió Interdiocesana de Música de la Tarraconense, presidida per Mons. Vives i que coordina també Mn. Baburés. Van prendre decisions pel que fa a fer públics els resultats de l’enquesta sobre Música a les Diòcesis de la Tarraconense, i sobretot per la nova edició del Cantoral Bàsic amb les incorporacions pertinents.