Reunió de la Comissió Interdiocesana de Litúrgia

De forma telemàtica, el dia 15 de novembre es van reunir els Delegats diocesans de Litúrgia de la Conferència Episcopal Tarraconense, presidits per Mons. Joan-Enric Vives, Arquebisbe d’Urgell i Encarregat de l’àmbit de Litúrgia de la CET, i el coordinador Mn. Joan Baburés, Delegat diocesà de Girona. Hi van assistir els representants de set de les deu Diòcesis amb seu a Catalunya.

Van tractar de la imminent sortida a la venda del Missal Romà 3ª edició, dels materials útils que redactaran per al Poble fidel i per als ministres, i van conèixer els actes diversos que a totes les Diòcesis es duen a terme per explicar la Carta del papa Francesc Desiderio desideravit, sobre la formació litúrgica del Poble de Déu i sobre els textos i l’ús del nou Missal.

També van tenir informació sobre el ritual de recepció de l’Acolitat, el Lectorat i el ministeri de Catequeista que està preparant la Conferència Episcopal Espanyola i que segurament serà aprovat la setmana que ve a la seva Assemblea Plenària.