Reunió de la Comissió interdiocesana de Litúrgia

El dia 4 de maig a la seu de la Conferència episcopal Tarraconense de Barcelona va tenir lloc la reunió ordinària de la Comissió Interdiocesana de Litúrgia, presidida per l’Arquebisbe Joan-Enric Vives i pel Director del Secretariat, Mn. Joan Baburés.
Després dels treballs ja realitzats anteriorment sobre la revisió del Missal Romà 3a edició esmenada, la Comissió va anar treballant primer en petit equip i posteriorment amb tots els Delegats diocesans per anar recollint els canvis proposats per al text del nou Missal Romà.
Els Delegats van reflexionar sobre l’acollida de la darrera esmena a les anàfores, que ha incorporat l’expressió “per molts” en la consagració del calze.
També van revisar la difusió de la nova edició de la Litúrgia de les Hores, en llengua catalana, IV volums.