Reunió de la Comissió diocesana de Vida Creixent

El 24 d’abril a la Casa del Bisbat, presidits pel Vice-consiliari Mn. Josep Mª. Aresté i la Presidenta Maria del Carme Ribes, es va reunir la Comissió diocesana de Vida Creixent.

Van valorar la Trobada diocesana de març a Organyà, i van informar que el nou temari per al proper curs 2017/2018 serà sobre PRIMAVERA EN LA TARDOR DE LA VIDA, que prepararà Mn. Joan Bajo del bisbat de Tortosa.

També van comentar el text en format llibret amb el títol “Amistat-Espiritualitat-apostolat”, que servirà per a donar informació del moviment i per treballar-lo en els -nous possibles grups- explicant la història i la dinàmica de vida Creixent, així com que s’ha actualitzat el tríptic per a fer-ne ressò a les parròquies tant si hi ha grups com on no n’hi ha. I es van acabar els preparatius per a la Trobada interdiocesana a Solsona el dia 9 de maig 2017.