Religiosos Escolapis visiten La Seu d’Urgell

Un grup d’uns 40 joves religiosos que aviat faran la seva professió solemne dins la Congregació dels Pares Escolapis de St. Josep Calassanç van visitar la Catedral de Santa Maria d’Urgell, el Museu diocesà i l’Arxiu diocesà i el claustre del Palau episcopal, el dimarts 30 de juliol, durant un recorregut pels espais on va viure i treballa Sant Josep Calassanç, el seu fundador.

Aquest recorregut, el feren acompanyats de la Delegada de Mitjans de comunicació del Bisbat d’Urgell, Sra. Cristina Orduña.
A l’Arxiu diocesà van ser rebuts per l’Arxiver, Mn. Benigne Marquès, que els mostrà algun dels principals documents vinculats amb el seu fundador, St. Josep Calassanç. Al claustre del Palau Episcopal pogueren visitar el monument commemoratiu dedicat a St. Josep Calassanç.
El grup estava format per joves de 13 nacionalitats diferents, i l’acompanyaven dos escolapis catalans, el P. Aniol Noguera, i el P. Víctor Filella.