Pregària per la unitat dels cristians a La Seu d’Urgell

El 22 de gener es va celebrar la 15a Trobada de pregària per la unitat dels cristians a La Seu d’Urgell. Una trentena de membres de les comunitats catòlica i evangèlica es van reunir, en el marc de la setmana de pregària, que cada any es celebra del 18 al 25 de gener.
L’acte es realitzà al Casal Parroquial, intercalant lectures bíbliques, cants, comentaris i testimonis, entorn al lema d’enguany “Cerca la justícia i només la justícia” (Dt. 16, 18-20).
Al moment dels testimonis es compartiren preciosos gestos de caritat que volen contribuir a que el món sigui més just. El Dr. Rosell  de la comunitat evangèlica, explicà la seva enriquidora experiència com a metge a Burkina acompanyat per 2 de les seves filles, remarcant que la primera acció de justícia i caritat la hem de tenir amb els qui ens envolten. El Sr. Miquel de la comunitat catòlica de Sant Julià de Lòria per la seva part, explicà com han estat acollides dues famílies de refugiats sirians a Andorra i l’actual procés d’integració.

Introduí i conclogué la pregària el Rector parroquial Mn Navarri, convidant a potenciar i donar gràcies per tot allò que ens uneix.