La primera edició de La Nit a Montserrat aplega a 53 adolescents del bisbat

El divendres 8 de maig, per la nit, el bisbat d’Urgell i el col•legi de la Salle de la Seu d’Urgell, han organitzat una nova activitat: Caminar per la nit a Montserrat. Aquesta activitat és pensada per a nois i noies de 13 a 17 anys, principalment, i consisteix en caminar per la nit, des de Prats de Rei (l’Anoia) fins als peus de la mare de Déu. L’activitat ha comptat amb 53 participants, d’Andorra, la Seu d’Urgell, Oliana, Ponts i Artesa de Segre.

Els caminants han arribat cansats a Montserrat, però després d’un descans i d’un bon àpat, han pogut gaudir durant tot el dissabte de la festa i el compartir de totes les escoles de La Salle, aplegades al monestir. Per la tarda, un concert i una pregària a la Moreneta han servit per gaudir d’un pelegrinatge original i alegre. També agraïm als germans de la Salle que hàgim pogut compartir amb ells totes les vivències i activitats organitzades durant el dissabte. Esperem que el curs vinent, es pugui repetir l’activitat i que compti amb molts participants.

pict9574pict9552pict9553pict9571pict9573