La parròquia de Guissona estudia la realitat pastoral de la comunitat

guissona arrels4El Consell Pastoral de la Parròquia de Guissona ha dut a terme en els darrers quatre anys un treball d’investigació per conèixer la realitat pastoral de les comunitats de fidels, de practicants i no practicants, grans i joves, que hi estan vinculats, sota el lema “Necessitats, dificultats i propostes d’actuació”. Es va presentar diumenge 15 de juny en el marc de la Trobada interparroquial, amb el títol “Anem a les arrels”; i després de la missa, celebrada a l’església parroquial de Guissona, presidida pel Rector, Mn. Ramon Balagué.
A la mateixa trobada es va fer un sentit homenatge al sagristà de la parròquia, Sr. Josep Vilarrubla, per la seva llarga i acurada dedicació i servei, al terme del dinar de germanor. Els enquestadors han estat alumnes de 4t. d’ESO, dirigits per la profesora de religió Joana Jiménez, i ha establert criteris d’interpretació el sociòleg Santiago Estaun, que també ha sistematitzat els resultats.

El treball servirà, segons que va explicar Mn. Ramon Balagué, per dibuixar estratègies d’acció i cercar maneres de millorar la presència en el món.

guissona arrels5guissona arrels3guissona arrels2guissona arrels1