Jornades del Clergat a Madrid sobre l’acompanyament al sacerdot

Del 27 al 29 de maig, va tenir lloc a la Casa d’Exercicis de l’Anunciació de Madrid, les Jornades Nacionals del Clergat, que organitza anualment la Comissió Episcopal del Clergat. Són dirigides als Vicaris i Delegats diocesans del Clergat. Pel Bisbat d’Urgell hi va assistir el Vicari general Mn. Ignasi Navarri, i va presidir la trobada el President de la Comissió Mons. Rafael Zornoza bisbe de Cádiz-Ceuta.

El tema proposat enguany era “El sacerdot i l’acompanyament espiritual. Acompanyar i ser acompanyat” amb diverses ponències.

La primera jornada se centrà en el paper del sacerdot com a acompanyant. El segon dia, al sacerdot com acompanyat. I l’últim dia, es van presentar diferents testimonis d’acompanyament espiritual en l’àmbit monàstic, diocesà i universitari.