Jornada de pregària per la santificació dels sacerdots

El divendres dia 27 de juny solemnitat del Sagrat Cor de Jesús, el Bisbat d’Urgell ha celebrat una “Jornada per la Santificació del Clergat” tal com ho havia demanat la Congregació per al Clergat.

Molts sacerdots, laics, consagrats i comunitats parroquials s’hi han unit amb la pregària pels seus sacerdots i per les vocacions al ministeri.

A la ciutat de La Seu d’Urgell, i en concret al Seminari diocesà, a prop dels capellans més grans, presidits pel Sr. Arquebisbe Joan-Enric, s’ha dut a terme el res de l’Hora entre dia de la Litúrgia de les Hores, i una hora d’adoració al Santíssim sagrament, a manera d’una Vetlla d’oració, introduïda pel mateix Arquebisbe, i després una visita a la Col·legiata de Sta. Maria de Castellbò coincidint amb la darrera reunió del curs de l’Arxiprestat de l’Alt Urgell.

El Papa Francesc ens ha recordat que el sacerdot és una persona molt petita i pobra, sense força, però que porta en ell una grandesa incommensurable pel do rebut en l’ordenació sacerdotal. Per això necessitem tant de l’oració i la fraternitat entre nosaltres i amb el Poble de Déu.

img 9821img 9801img 9805