Inauguració del curs de l’Escola Diocesana de Formació Permanent

El dissabte dia 21 d’octubre a la Casa d’espiritualitat del Sant Crist de Balaguer va tenir lloc la inauguració del curs 2023-2024 de l’Escola Diocesana de Formació Permanent (EDFP) del Bisbat d’Urgell presidida per l’Arquebisbe Joan-Enric i pel Director de l’EDFP, Mn. Antoni Elvira.

L’EDFP ofereix enguany dos cursos: el Curs Bàsic, el Credo; i el Curs d’Aprofundiment, enguany sobre “Els Profetes”, i “les confessions cristians i l’ecumenisme”.

Mn. Antoni Elvira, Director de l’Escola, va impartir la lliçó inaugural del curs d’aprofundiment i Mn. Ramon Sàrries, Arxiprest d’Andorra i Llicenciat en Sagrada Escriptura, va iniciar les classes sobre els Profetes.

L’Escola vol acompanyar els laics i religiosos de la Diòcesi perquè puguin quinzenalment formar-se en diverses matèries teològiques i també en espiritualitat, ja que sempre s’hi celebra l’Eucaristia junts, i al matí tot comença compartint la pregària de Laudes, l’Ofici de l’Església, i reflexionant i compartint experiències pastorals.

En acabar el dinar de germanor el Sr. Arquebisbe va oferir algunes informacions diocesanes als participants.