Felicitació de la Cúria a l’Arquebisbe amb motiu de la seva onomàstica

Una àmplia representació de la Cúria diocesana i dels treballadors del Bisbat amb l’Arxiprest d’Andorra i els seminaristes es van aplegar el dimarts 23 de juny, al migdia, a la sala dels passos perduts del Palau episcopal d’Andorra, per felicitar l’Arquebisbe Joan-Enric Vives amb motiu de la seva onomàstica.

El Vicari General, Mn. Josep Maria Mauri, fou l’encarregat de transmetre en nom de tots a l’Arquebisbe la felicitació dels treballadors, de la Cúria, dels consagrats i dels sacerdots, així com de tota la Diòcesi. En les seves paraules, Mn. Mauri va destacar com en aquesta pandèmia s’ha posat en relleu la importància de “preparar els camins del Senyor” com ho féu St. Joan Baptista anant a l’essencial de la nostra vida.

Després de les paraules de Mn. Mauri, l’Arquebisbe Joan-Enric va agrair la felicitació i va valorar el treball de tots els preveres, diaques i laics i laiques que conformen la Cúria diocesana, i de tota la Diòcesi,  i va voler tenir un record especial per totes les famílies, especialment pels qui tenen infants a càrrec, que durant la pandèmia han dedicar-se ben especialment a ells. Déu ens ajudarà a tirar endavant perquè ens cuida amb amor. I desitjà per a tots l’alegria que sempre comunica el Baptista.