Felicitació a Mons. Joan-Enric amb motiu de la seva onomàstica

El dilluns 23 de juny, al migdia, una bona colla de preveres de la Diòcesi, representants de les ordes religioses de la Diòcesi, els membres de la Cúria diocesana i els treballadors del Bisbat es van trobar a la sala d’actes de la Casa del Bisbat per transmetre la seva felicitació a l’Arquebisbe Joan-Enric amb motiu de la seva onomàstica. El Representant Personal del Copríncep i Vicari General, Mn. Josep Maria Mauri, va ser l’encarregat de felicitar l’Arquebisbe en nom de tots els presents, i ho va fer glosant la figura de Sant Joan Baptista i la seva tasca de precursor. La missió de Sant Joan va ser “preparar els camins del Senyor”, explicà Mn. Mauri, que també va apuntar l’actitud del Sant Pare Francesc com la d’un precursor que va endavant i que disposa de la claredat d’idees que ve del Senyor i de la seva llum.
Mons. Vives agraí les paraules de Mn. Mauri i recordà que Sant Joan és signe d’alegria, per la seva actitud i el senyal de les seves accions recollides a l’Evangeli, i va desitjar que aquesta alegria la poguessin viure totes les persones en la seva vida, especialment els aplegats per la festa en aquell moment i les seves famílies. Va felicitar molt especialment la paternitat d’un dels treballadors del Bisbat, en Josep Rábade, que havia estat pare d’una nena feia menys d’un mes, Irene, que estava present a l’acte.

img 2221img 2226img 2230