Exèquies del pare de Mn. Gabriel Casanovas a Rubí

El matí del dia 3 de setembre a la Parròquia de St. Pere de Rubí se celebrà la missa exequial i l’enterrament del Sr. Salvador Casanovas i Chirivella, que havia mort el dia 1. La missa fou presidida per l’Arquebisbe d’Urgell i concelebrà el prevere fill del difunt Mn. Gabriel Casanovas, rector del Seminari diocesà i Vicerector de l’Interdiocesà i Rector de Bellver i altres pobles de la Cerdanya. Hi assistiren el seu altre fill el caputxí fra Enric de Rubí, el Rector de Rubí, el Vicari general d’Urgell i el Rector del Seminari Major Interdiocesà, amb un bon grup de preveres i diaques i altres frares caputxins.

L’arquebisbe a l’homilia animà a viure la fe amb gran confiança, perquè Jesucrist “tot ho renova”, i ell morí confiant-se al Pare i portant la vida avtot el món perquè ha ressuscitat. Per això hem de viure estimant i confiant, perquè “l’amor és etern i no passarà mai”.

Mn. Gabriel al final de l’Eucaristia adreçà unes paraules als presents, destacant la pertinença i vinculació del seu pare Salvador a la comunitat cristiana i al poble de Rubí, que va desenvolupar des de la seva impremta i amb compromís cívic i cultural envers la ciutat de Rubí que sempre va estimar molt.