El recital líric, “Òpera solidària”, donarà el tret de sortida a la campanya de Nadal de Càritas Parroquial de Sant Julià de LòriaAmb l’objectiu de recollir aliments i productes de primera necessitat per cobrir les necessitats de les famílies lauredianes durant el 2014, Càritas Parroquial torna a engegar la tradicional campanya de Nadal. Aquest any, començarà el proper 1 de desembre i ho farà amb un concert solidari a càrrec de la pianista, Míriam Manubens, i el baríton, Germán Villar. Diumenge vinent a partir de les 17.00h oferiran, al Centre cultural i de congressos lauredià, un repertori operístic i de cançons populars. L’entrada serà en benefici de Càritas Parroquial i costarà 5 euros.

La campanya de Nadal s’allargarà fins el 7 de gener i es recolliran tres tipus de productes: aliments que no necessitin refrigeració, productes d’higiene personal i de neteja domèstica. Com cada any, s’instal·laran punts de recollida als supermercats i centres comercials de la parròquia.
Aquesta iniciativa compta amb la col·laboració del Comú de Sant Julià de Lòria.