Convivència a Núria dels seminaristes d’Urgell

Els dies 1 i 2 de setembre acompanyats per l’Arquebisbe Joan-Enric i pel Rector del Seminari d’Urgell, Mn. Gabriel Casanovas, els 4 seminaristes de la Diòcesi Carlos, Mateo, Edinson i Gilberto van pujar al Santuari de Núria per gaudir d’una convivència de dos dies a les muntanyes del Pirineu.

Els seminaristes van participar amb fruit de la festa de St. Gil, presidida per l’Arquebisbe Joan Enric i molt celebrada al Santuari de la Mare de Déu de Núria. El patró dels pastors els va aplegar en la fe, la reflexió creient sobre el seu estiu i la compartició de la pregària, les caminades i la festa. Van poder reflexionar junts amb l’Arquebisbe Joan-Enric i Mn. Gabriel sobre les vivències pastorals, humanes i espirituals dels mesos de vacances d’estiu. Els 4 seminarsites han ajudat de forma molt positiva a l’acollida dels grups de visitants del Museu diocesà d’Urgell, a La Seu d’Urgell, i han pogut participar en les acollides de 15 dies al Santuari de Fàtima i al de Lourdes, a més de conviure amb sacerdots i laics del Bisbat i estudiar català i francès.

La convivència viscuda a la rectoria de Núria a l’inici de setembre, acollits per Mn. Joan Perera, és ja una activitat repetida durant els darrers anys, que assegura uns dies de pau, silenci, pregària i comunió fraterna amb el Sr. Arquebisbe i a prop de la Mare de Déu de Núria, Patrona del Bisbat d’Urgell.