Conveni de col·laboració entre Càritas Puigcerdà i l’Ajuntament

Conveni de col·laboració entre Càritas Puigcerdà i l’AjuntamentPer segon any consecutiu, Càritas Parroquial de Puigcerdà i el M.I. Ajuntament de la Vila, van signar un conveni de col·laboració el passat dimecres 27 de novembre a la sala de plens de l’Ajuntament de Puigcerdà.

Mitjançant aquest conveni, l’Ajuntament aportarà 6.000 € a Càritas Parroquial, que s’hauran de destinar a ajuts a les persones i famílies de la Vila que ho necessitin. Els ajuts serveixen per finançar despeses com alimentació, habitatge, higiene, subministres bàsics, ensenyament, etc. El rector de Puigcerdà, mossèn Josep Grau, va agrair l’esforç de l’Ajuntament i la col·laboració que existeix entre ambdues institucions.

Per la seva banda, l’alcalde de Puigcerdà, Albert Piñeira, va recordar la importància de la tasca que fa Càritas, va agrair la feina del seu voluntariat i les aportacions privades, i va remarcar que els diners que destina Càritas a ajudar les famílies són molts més i que és de justícia que l’Ajuntament col·labori en tot allò que pugui.

Així mateix, durant aquestes setmanes, Càritas coordina el Gran Recapte d’Aliments i celebrarà el seu Quinto benèfic anual el proper diumenge 15 de desembre, a les 17 h, a la rectoria de Puigcerdà (carrer Espanya, 44). El Quinto és una de les fonts de finançament de Càritas Parroquial.