Concert Solidari a Sant Julià de Lòria en favor de Càritas

opera solidaria  2013  2 Més de 300 persones es van donar cita el primer diumenge de desembre al concert en dos actes “Òpera solidària” en favor de Càritas parroquial de Sant Julià de Lòria, que va servir per donar el tret de sortida a la campanya de Nadal de recapte d’aliments. L’acte es va dur a terme a l’Auditori Claror del Centre Cultural i de Congressos de Sant Julià.

Els assistents van poder presenciar un recital de força qualitat a càrrec del baríton Germán Villar i la pianista Míriam Manubens i la totalitat de la recaptació –a cinc euros l’entrada- es destinarà a cobrir necessitats socials de famílies de la parròquia. Tots els centres comercials de Sant Julià de Lòria es van sumar a la campanya de recapte i, en principi, aquest fet augmenta les expectatives de superar la passada campanya. L’equip de 28 voluntaris de Caritas parroquial valora la gran sensibilitat en el recapte d’aliments per als més necessitats, i que la gent que vagi a comprar pensi en la sort que té de tenir un plat a taula.

opera solidaria  2013  1 opera solidaria  2013  3 opera solidaria  2013  11 opera solidaria  2013  19