Concert de Nadal solidari a Agramunt

El diumenge 8 de gener l’església parroquial d’Agramunt va acollir el concert de Nadal solidari que van oferir la Cobla Vents de Riella d’Agramunt i el Cor Ucraïnès de Guissona. Cal destacar que la Cobla agramuntina està formada per gent jove que s’han deixat interpel·lar per aquesta situació de violència i guerra que es viu a Ucraïna i al món i els ha fet tirar endavant aquests concerts, amb l’ajuda del cor guissonenc format per gent d’Ucraïna, alguns dels seus membres són refugiats del conflicte bèl·lic del seu país.

Un concert que es va iniciar amb la pregària de Sant Francesc d’Assís per la Pau i que recordava als assistents la necessitat que en aquest nou any cal continuar treballant i pregant per la pau a Ucraïna i al món. Després es va explicar el sentit del Concert que a més d’oferir un repertori nadalenc amb cançons tradicionals catalanes, ucraïneses i d’arreu del món, volia recordar la necessitat de treballar i construir un món amb pau i diàleg.

Al final es va convidar els assistents que van omplir l’església d’Agramunt, a col·laborar econòmicament per sostenir els diferents projectes d’ajuda que es duen a terme a Guissona i altres llocs de la zona.

El següent concert de les dues entitats musicals, amb els mateixos objectius solidaris i reivindicatius de pau, tindrà lloc el proper diumenge dia 15 de gener a les 18 h. a l’església parroquial de Guissona.