L’Escolania de Montserrat, a la Catedral, el 21 de maig

cartell-escolania

El proper divendres 21 de maig la Catedral de Santa Maria d’Urgell acollirà un concert de l’Escolania del Monestir de Montserrat, que es previst que s’inicii a les 20:30. L’audició, a favor de Càritas d’Urgell, té l’objectiu de recollir diners per a donar suport a les persones que han quedat afectades per la crisi. El lema és “Per ajudar als que més ho necessiten”. Caixa del Penedès s’ha fet càrrec de les despeses i ha patrocinat l’acte. Les entrades es poden obtenir a les oficines de la Caixa del Penedès, el Museu Diocesà i a la botiga Grapats de Càritas.

S’ha obert una fila zero, les entrades de la qual costen 5 euros, per totes aquelles persones interessades en col·laborar amb Càritas parroquial de la Seu d’Urgell.

Imatges del concert de l’Escolania de Monterrat a la Catedral, el desembre del 2006:

obertura_a_dos_paginespict9199pict9265pict9181