Comissió Permanent de Vida Creixent d’Urgell

El dia 25 d’octubre a la parròquia de Sta. Maria d’Organyà va tenir lloc la reunió ordinària de la Comissió Permanent del Moviment “Vida Creixent” del Bisbat d’Urgell, que en aquesta ocasió va comptar amb la presència del President Interdiocesà de Catalunya del Moviment, Sr. Pere Canaleta. També hi foren presents la Presidenta d’Urgell, Sra. M. Carme Ribes, el Consiliari diocesà, Mn. Jordi Vásquez així com els membres de la Comissió Permanent Sres. M. Àngels Carbonell, Núria Obach, Maria Armengol, Victòria Canut, Rosa Nadal i Teresa Cabanes.

El President interdiocesà del Moviment va saludar els assistents i es va presentar formalment després de la seva elecció, complint així el seu desig de fer-se present a les diferents reunions del Moviment a Catalunya, ara que la situació sanitària ja es va estabilitzant i que és possible dur a terme trobades presencials. En aquest sentit motivà la Comissió permanent a reprendre i animar els grups parroquials de Vida Creixent perquè puguin tornar a les seves reunions.

A continuació, el Consiliari diocesà, Mn. Jordi Vásquez, dirigí la pregària del grup. La reunió era la primera presencial de la Comissió permanent després de la pandèmia i, a part de retrobar-se presencialment, va servir per actualitzar els materials que es repartiran pels grups parroquials.

La reunió va acabar amb una visita a l’església de Sta. Maria d’Organyà guiada pel Rector i Consiliari diocesà, i un dinar de germanor entre tots els assistents a la trobada.