Clausura del curs de l’Escola Diocesana de Formació Permanent

L’Escola Diocesana de Formació Permanent del Bisbat d’Urgell (EDFP) va fer l’acte de clausura del curs 2023-2024, a la Casa d’Espiritualitat del Sant Crist de Balaguer, el dissabte 8 de juny en un acte que fou presidit per l’Arquebisbe Joan-Enric i pel Vicari de Pastoral i Director de l’EDFP, Mn. Antoni Elvira.

Enguany el curs que s’ha dut a terme d’aprofundiment ha tingut dos blocs temàtics: el llibre dels Profetes i l’Ecumenisme. Mn. Ramon Sàrries ha estat el professor per al curs del llibre dels Profetes, i per al curs d’Ecumenisme s’ha demanat a la Delegació d’Ecumenisme de l’Arquebisbat de Barcelona el professorat per tractar aquesta temàtica a partir de diferents professors.

L’Arquebisbe entregà un Diploma d’assistència regular als alumnes que han conclòs l’Escola. Els participants feren arribar els seus suggeriments de cara a programar el curs 2024-2025.

La celebració de l’Eucaristia presidida per l’Arquebisbe en la festa de l’Immaculat Cor de Maria a la Casa d’espiritualitat del Sant Crist de Balaguer i un dinar de germanor clogueren la joiosa diada.