Clausura del curs de l’Escola diocesana de Formació Permanent

Dissabte dia 10 de juny a la casa d’espiritualitat del Sant Crist de Balaguer va tenir lloc la clausura del curs 2022-2023 de l’Escola diocesana de formació permanent del Bisbat d’Urgell, que quinzenalment aplega a Balaguer un bon grup de laics i laiques que volen formar-se des de tots els àmbits (litúrgic, espiritual, bíblic, pastoral, fraternal) en els dos cursos que s’ofereixen: el bàsic (enguany centrat en el Credo i el Nou Testament) i el d’aprofundiment (enguany sobre l’espiritualitat cristiana).

El Director de l’Escola i Vicari Episcopal, Mn. Antoni Elvira, acompanya amb perseverança els participants. El dissabte dia 10 de juny van tenir la sessió final a càrrec del Dr. Joan Viñas Salas, cirurgià i Creu de Sant Jordi de la Generalitat de Catalunya (2018) i Medalla d’or de la ciutat de Lleida (2022), ex rector de l’Universitat de Lleida (2003-2011), humanista i creient cristià. El Dr. Viñas va impartir una conferència sobre espiritualitat i unitat de vida, i una altra sobre l’experiència pràctica al llarg dels anys d’aquesta unitat de vida.

A la clausura, s’hi va fer present Mons. Joan-Enric Vives que va agrair als participants la seva dedicació quinzenal durant el curs i que va valorar de forma ben especial i sentida la presència del Dr. Viñas i la seva esposa.

Al final de la jornada Mn. Antoni Elvira va lliurar als assistents els certificats d’assistència a l’Escola.