Celebració de la Setmana Missional a les Valls d’Andorra

L’Arxiprestat de les Valls d’Andorra va rebre la visita de dos missioners combonians en el marc de la marc de la Setmana Missional a Andorra, prèvia a la Jornada de la Santa Infància.

Aquests dos missioners, P. Eugenio Tao i Gna. Montserrat García, formen part del Servei conjunt d’animació missionera de la OMP (Obres Missionals Ponficies), i van arribar a Andorra el dissabte 19 de gener, on van participar en diverses activitats divulgatives i didàctiques a l’entorn de l’obra evangelitzadora de l’Esglèsia.

Entre aquests activitats destaquen: la presència en les eucaristies dominicals, en les quals van donar el seu testimoni personal i de treball; també es van fer presents en les escoles confessionals, on es van trobar i van respondre les preguntes d’alumnes de diversos cursos i nivells; en els grups de catequesi parroquial, especialment amb els joves de Confirmació, als quals van exhortar a donar testimoni de la seva fe; finalment també van celebrar un encontre amb els sacerdots de l’arxiprestat al Santuari-Basílica de la Mare de Meritxell, en el qual van pregar plegats i amb els que després van compartir un dinar de germanor a la Casa de Colònies d’Aina.

També acompanyats per Mn. Jaume Soy, Delegat de Missions de la diòcesi, van visitar la Casa del Bisbat i la Catedral de Santa Maria i el Museu Diocesà, i van ser entrevistats per Ràdio Estel, en el programa “Església d’Urgell”. Van acabar la seva estada el diumenge dia 27, Jornada de la Infància Missionera.